Hívás felügyelet - ART TeleCom - A kapcsolatteremtő

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Hívás felügyelet

Megoldások

Hívás felügyelet

A személyi kódos rendszer szorosan összefügg a hívásadat-feldolgozó rendszerrel. Ennek a párosnak a használatával komoly költségeket lehet megtakarítani mindamellett, hogy megismerheti társasága/intézménye telekommunikációs szokásait.


Mi a rendszer lényege?

A PIN kódos rendszerrel biztonságosabb és precízebb a telefon díjelszámolás, mivel külső hívást mindenki csak a saját titkos kódjával kezdeményezhet. Lényegtelen, hogy a hívást melyik mellékről kezdeményezik, mivel a díjelszámolás a kód figyelembevételével, személyre szólóan történik.


A berendezés az alközpont fővonal bemenetei és a fővonalak közé kapcsolódik és így figyeli a fővonalakon folyó forgalmat.
Bejövő hívás esetén a berendezés nem avatkozik közbe.
Kimenő hívásnál a rendszer megkeresi a kódot a kódtáblázatban, és ha az jogosult az adott számot hívni, megkezdi a tárcsázását. Jogtalan hívás vagy hibás kód esetén a hívó foglalt jelzést hall. Kód nélkül maximum segélykérő hívást lehet kezdeményezni, vagy a szabadon hívható számok listájában szereplő számok elérhetőek.

A rendszer szétválasztja a kódok alapján a telefonforgalmat, különböző szűrők alapján (pl. munkaállomások, felhasználók, stb.).
A hívásforgalmi adatokat egy központi adatbázisban rögzíti és tárolja. Egy hívásnál általában az alábbi paramétereket találjuk meg: hívást kezdeményező felhasználó, hívás típusa (hivatalos, magán), hívott telefon/faxszám, hívás kezdés időpontja, hívás időtartama, hívás költsége (HUF-ban, némely rendszer már EUR-ban is feltünteti).
A saját, részletes híváslista-jelentéseiket a felhasználók megkaphatják akár nyomtatott formában, akár a költséghatékonyabb e-mail formájában.
Minden felhasználó ezáltal pontosan tudni fogja, hogy adott napon mennyit telefonált, kit hívott, stb. Így ez a szolgáltatás egyfajta határidőnaplóként is funkcionál.
A különböző szűrők segítségével megoldható, hogy a vezetőség minden nap kapjon jelentést e-mailben, pl. a leghosszabb, legdrágább beszélgetésekről, arról, hogy mely munkaállomásról beszéltek a legtöbbet.
Az egyes szoftverek eltérő formátumban tudják kezelni az adatokat. Akár tabulátorral elválasztott, xls vagy html formátumban is. A piacon DOS és Windows alapú szoftver egyaránt megtalálható, az igényektől függően.

A rendszer tehát alkalmas a telefonhívások szabályozására, forgalom ellenőrzésére különböző forgalmi statisztikák készítésére, a telefon hívásdíjak felhasználók szerinti elosztására.

Szolgáltatások

  • Adatgyűjtés (Online, adatgyűjtő kártyával)

  • Gyűjtött adatok letöltése hálózaton vagy modemmel

  • Grafikus felhasználói felület

  • Gyors adatlekérdezés, listakészítés

  • Kapcsolatok külső programokkal (Word, Excel)

  • Többfajta kimeneti formátum (nyomtatás, szöveges, adatbázis)

  • Felhasználó által definiálható kimeneti stílusok

  • Multisite. Képesek több önálló központ kezelésére külön adatbázisokban.

  • Részletes vagy összesített listák (mellékekre, költséghelyekre, stb.)

  • Szűrt listák

  • Éves költségkeret számítási táblázat

  • Diagramok a mellékek, költséghelyek, személyi kódok, stb. forgalmáról

  • Jelszóval védhető belépés

  • Naplózott tevékenységek

  • Ütemezett feladatok végrehajtása

  • Bizonyos típusú listák legyártása egy megadott időpontra

  • Új adatok automatikus feldolgozása

  • Különböző távközlési szolgáltatói tarifák kezelése

  • Előfizetési díjak szétosztásának lehetősége

  • Hotel szolgáltatás: a szobák telefonköltségei kimutathatóakká válnak

 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz